Strona 1 z 3
KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 21 listopada 2012, 17:46
autor: KODI
Dla wszystkich zainteresowanych -Kakadu przeniosło się
Znajduje się nadal w Galerii Jurajskiej tyle,że na przeciwko T.K.MAX (na lewo od wejścia głównego poz. I)

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 03 lutego 2013, 22:57
autor: Markosan
Ostrzegam przed kupnem jakiego bądź pokarmu mrożonego z tego sklepu !!!
Moje szmaragdy dostały od tego shitu NICIENI

Wniosek mają pokarmy mrożone niewiadomego pochodzenia ;/
Ja podawałem Kryl .
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 03 lutego 2013, 23:32
autor: bynio67
Czasem "po drodze zdarzało" mi się kupić właśnie pokarm mrożony. Dzięki za ostrzeżenie Markosan.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 03 lutego 2013, 23:34
autor: alkorta
Dlatego ja wolę unikać mrożonek i kupuję pokarm liofilizowany, wydaje mi się bezpieczniejszy.
Niestety nie wszystkie pokarmy mrożone są bezpieczne, jeżeli można w ogóle tak powiedzieć, część pasożytów przetrwa mrożenie i uaktywni się po podaniu pokarmu rybom.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 03 lutego 2013, 23:52
autor: Markosan
Serce mi pęka jak moje pupile są chore . Jutro nie omieszkam ich poinformować o tym fakcie ;/
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 19 sierpnia 2013, 21:34
autor: KODI
Kakadu schodzi na psy
Brak jest podstawowych preparatów, wybór ostatnio mierny. Kierownictwo sieci poszło mocno po kosztach. Osobiście nie mam już po co tego sklepu odwiedzać
Poza tym roszada w obsłudze, nowi sprzedawcy non stop
Radzę odwiedzać Sklep w Simply

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 sierpnia 2013, 20:07
autor: kapa131986
Witam,tez nie polecam tego sklepu a konkretnie mrozonek i zywego,własnie skaczylem leczenie moich pupili z jakieś pleśniawki z oczów

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 29 grudnia 2013, 22:18
autor: sowiszcza
Witam,
również nie polecam. Kupiliśmy u nich dwie rybki, które przywlekły jakieś choróbsko i przez nie padły mi dwie Meeki, otosek i trzy Zwinniki Blehera. Na szczęście reszta akwa w porę uratowana.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 00:23
autor: Gaber
Byłem ostatnio w kkdu zastając obcą załogę i przez 20 minut pobytu nie doczekałem się żadnego przejawu obsługi w przeciwieństwie do poprzedniej ekipy której życzę powodzenia w nowym miejscu pracy.

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 00:50
autor: Kreeony
Tak samo nie polecam tego sklepu obsługa taka że szkoda gadać. Byłem tam ostatnio z synem po filtr do akwarium pytałem się czy mają taki na sklepie powiedziano mi że nie mają potem patrzę a mają. Kupowałem tam kiedyś ładne gupiki takie żółte zrobiłem kwarantanne potem dałem je do baniaka na drugi dzień patrzę a one padnięte. Jeszcze raz nie polecam tego sklepu. I tak jak KODI pisze lepsza obsługa jest w simple niż w kakadu.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 01:46
autor: KAMYK
alkorta pisze:Dlatego ja wolę unikać mrożonek i kupuję pokarm liofilizowany, wydaje mi się bezpieczniejszy.
No to już jest nas dwóch

od kiedy nie podaje mrożonek to jeszcze nie miałem żadnego zgonu,a kiedyś! masakra.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 09:31
autor: florida_blue
Kreeony, o jaki filtr pytałeś ? tak z czystej ciekawości

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 11:15
autor: Kreeony
Potrzebowałem filtr do akwarium 30l powiedzieli że nie mają na stanie a co się okazało mieli ale nie kupowałem gdyż oni mnie olali to ja ich. Filtr mi był potrzebny do krewetorium gdyż synowi zakładam krewetki.
Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 11:37
autor: Gaber
alkorta pisze:Dlatego ja wolę unikać mrożonek i kupuję pokarm liofilizowany, wydaje mi się bezpieczniejszy.
Niestety nie wszystkie pokarmy mrożone są bezpieczne, jeżeli można w ogóle tak powiedzieć, część pasożytów przetrwa mrożenie i uaktywni się po podaniu pokarmu rybom.
Jakość mrożonek zależna od producenta dlatego zaopatruję się wyłącznie od
http://www.ichthyotrophic.pl/frozen_pl.html w moim przypadku oczlik.
Niestety w Czewce asortyment ograniczony i prawie niedostępny

Re: KAKADU-GALERIA JURAJSKA
: 30 listopada 2014, 11:38
autor: Graff
To sieciówka więc sprawdza się stara maksyma - nie dbamy o pracownika a co za tym idzie nie dbamy też o klienta...szkoda
